معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري

به گزارش ميراث آريا (chtn)و به نقل از معاونت اطلاع‌رساني ستاد تسهيلات سفرهاي استان خراسان رضوي محمدشريف ملک‌زاده که در جريان اين بازديد سرزده، از نزديک در جريان مسائل و مشکلات زائران خراسان رضوي قرار گرفت، ضمن گفتگو با مسافران درخصوص وضعيت و نحوه ارائه خدمات اين مراکز اظهار داشت: مسافران و گردشگراني که در اين مراکز اقامت داشتند از نحوه برخورد و سرويس دهي رضايت داشتند.

وي ضمن ارزيابي مثبت عملکرد ستاد تسهيلات نوروزي خراسان رضوي افزود: عدم آگاهي مسافران از ميزان نرخ هتل‌ها و مراکز اقامتي در سال 86 موجب ابراز نارضايتي مسافران شده بود، در حالي که اغلب مراکز حتي افزايش قيمت مصوب شده را نيز اعمال نکرده و همچنان براساس نرخ سال قبل عمل مي‌کردند.

ملک‌زاده تصريح کرد: کليه مراکز اقامتي و هتل‌ها موظفند نرخ مصوب خود را که به تاييد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، و اتحاديه ذيربط رسيده است در محل ديد مسافران خود نصب کنند.

وي همچنين به افزايش ناگهاني و غيرمنتظره مسافران نوروزي در روزهاي نخستين سال 87 اشاره کرد و افزود: شکايت نحوه رزرواسيون هتل به دليل تراکم بالاي مسافر از عمده مشکلات مسافران و گردشگران در روزهاي اول تا سوم فروردين بوده است.


116


انتهای پیام/

کد خبر 138701087